Barion Pixel

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Elfogadom

Szállítás és fizetés

Vásárlás - Szállítás - Fizetés folyamata

Rendelését kizárólag online a Gazdishop.hu webáruházban adhatja le, akár regisztráció nélkül is.

1. Regisztráció

Amennyiben regisztrálni szeretne (későbbiekben már nem kell kitöltenie a szállítási-számlázási adatait, megnézheti korábbi rendeléseit is) regisztráció első lépéseként választhatja az egyszerűsített regisztrációt a „Belépés” menüpont alatt. Itt a Facebook profiljával is regisztrálhat, majd a sikeres belépés után meg kell adnia a szállítási, számlázási adatait.

Amennyiben nem rendelkezik közösségi oldallal, vagy nem szeretné használni ezt a lehetőséget, a „Hozzon létre saját fiókot” menüpont alatt választhatja a hagyományos regisztrációs folyamatot, amelynek végén megerősítő e-mailt kap a sikeres regisztrációjáról.

A regisztrációt követően a számlázási és szállítási adatait a „Fiókom / Címadatok módosítása” menüpontban módosíthatja. Alapértelemben a szállítási és számlázási adatokat a rendszerünk azonosnak tekinti.


2. Kosár

- Termékek kosárba helyezése:

A termékek egyszerűen kosárba helyezhetőek az adott termék kép alatt található „Kosárba rakom” gombra kattintva. A kosárba korlátlan számú termék pakolható, a rendelés minimális kosár érték összege 1.500 Ft termék esetén, helyben személyesen átvéve nincs minimális kosár érték. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban lévő „Kosár x db - y Ft” lenyíló menüre kattintva tekintheti meg, ahol az utolsó három hozzáadott tételt tekintheti meg. A kosár teljes tartalmához ebben a lenyíló menüben a „Kosár” gombra kattintva juthat el, ahol módosíthatja a termékek mennyiségét, folytathatja a vásárlást, illetve továbbléphet a Pénztárba.

- Vásárlás befejezéséhez:

A vásárlás befejezéséhez kattintson a „Pénztárba” gombra.

-Elérhetőségei, szállítási, számlázási címek:

Itt adhatja meg az adatait, a kívánt szállítási címet, valamint a szállítással kapcsolatban fontos megjegyzést is írhat.

A szállítási címen kívül megadhat külön számlázási címet. A számlázási adatokat a szállítási cím rögzítése után lehet megadni. Szállítási címnek olyan adatokat adjon meg, ahol át is tudja venni a megrendelt csomagot. Ez lehet akár munkahely is. Fontos megjegyzést is írhat a szállítás kiegészítéséhez.

A rendelés lezárása után a megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani!

 

„Tovább a szállítási módokhoz”

Ebben a menüpontban a szállítási módokat tudja kiválasztani.

 

3. SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

GLS:

- GLS Házhozszállítás futárral lehetőséget választja, a csomagot a GLS Futárszolgálat darabonként 38kg maximális csomag súlyig kézbesíti reggel 8 és délután 17 óra között az egész ország területén belül. Szállítási címként bármely Magyarországon lévő település címadatai (munkahely is) megadhatóak. Utánvét esetén készpénzzel fizethet.

Fontos: a megadott telefonszámon elérhető legyen, a kiszállítás napján könnyen feltudja venni Önnel a kapcsolatot a Futár.

A futárszolgálat e-mailt vagy SMS üzenetet küld az áru kiszállításáról.

Bővebb szállítási információk: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A megrendelt termékek szállítási határideje 1-3 munkanap.

 

- GLS csomagpontra szállítás darabonként 38kg maximális csomag súlyig kézbesíti a szállító. Hazánkban ebből több mint 1000 CsomagPont található. Kiválaszthatja az Ön számára legkönnyebben elérhető címet, mely pontokon a Futár által küldött SMS vagy E-mail értesítő megérkezése után 5 munkanapon belül átveheti a megrendelt csomagot, a CsomagPont nyitvatartási idejét figyelembe véve. Utánvét esetén helyben készpénzzel vagy bankkártyával fizethet.

Bővebb szállítási információk: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A megrendelt termékek szállítási határideje 1-3 munkanap.

 

- GLS csomag automatába szállítás, kisebb terjedelmű 60x47x43cm maximális csomagméretű terméket kérheti ide. Kiválaszthatja az Önnek legelőnyösebb címet, mely helyeken az SMS vagy E-mail értesítővel egy kódot kap, ennek megérkezése után 2 munkanapon belül átveheti a megrendelt árut. Utánvét esetén a bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki az áru ellenértékét.

A megrendelt termékek szállítási határideje 1-3 munkanap.

Földrajzi elhelyezkedésüket mutatja: https://csomag.hu/hu/csomagatvetel

 

 

MPL POSTA:

-        MPL POSTA csomag automatába szállítás, elemnél kiválaszthatja az Önnek legkedvezőbb címet, mely helyeken 2 napon belül átveheti a megrendelt termékeket. Utánvét esetén a bankkártyás fizetéssel rendezheti az áru ellenértékét.

-        Csomag súlya csomagoló anyaggal együtt maximum 20kg tömegű lehet.

-        Értékhatár 400.000Ft.

-        A megrendelt termékek szállítási határideje 5-8 munkanap.

Földrajzi elhelyezkedésüket mutatja: https://www.posta.hu/csomagautomata

-        MPL POSTAPontra (Postán maradó vagy PARTNER PostaPont) szállítás, elemnél kiválaszthatja az Önnek legelőnyösebb címet, mely helyeken 5 munkanapon belül átveheti a megrendelt termékeket. Utánvét esetén a bankkártyás fizetéssel és készpénzzel egyenlítheti ki az áru ellenértékét.

-        Csomag súlya csomagoló anyaggal együtt maximum 20kg tömegű lehet.

-        A legtöbb MOL PostaPontok a nap 24 órájában, a COOP PostaPontok általában 12 órát vannak nyitva.

-        A megrendelt termékek szállítási határideje 5-8 munkanap.

Földrajzi elhelyezkedésüket itt tekintheti meg: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso

-        Személyes átvétel

A 4PET Díszállat Szakáruházban személyesen is átveheti a megrendelt árut, a Fagyasztott Barf ételeket, és a törékeny termékeket is az alábbi elérhetőségen:

4 PET Díszállat Szakáruház 7622 Pécs, Bajcsy Zs.u.23. Tel: 0620 3292326

Nyitva tartás:

Hétfő-Péntek: 7.00-18.00

Szombat:        7.00-15.00

Vasárnap:       ZÁRVA

Személyes átvétel esetén fizetésre nem, csak az áru átvételére van lehetőség.

FIGYELEM! SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE KIZÁRÓLAG A 4PET Díszállat Szakáruházban, CSAK NYITVATARTÁSI IDŐBEN, AZ ÁTVÉTEL  KEZDETÉT VISSZAIGAZOLÓ E-MAIL, CSOMAG Személyesen átvehető BEÉRKEZÉSE UTÁNI IDŐPONTTÓL VAN LEHETŐSÉG!

 

Szállítási határidő

A szállítási határidő a készleten lévő termékeknél rendelés beérkezésétől számított GLS 1-4 munkanap, MPL 5-8 munkanap.

A megrendelt, raktáron nem lévő termékek szállítási határidejét telefonon egyeztetjük Önnel.

A kiszállítások időbeni rendszerezését, szervezését nem mi végezzük. A csomag kiszállítás idejéről a Vevő a szállítócégtől (GLS, MPL) kap értesítést e-mailben vagy sms-ben.

            A kézbesítés munkanapokon 8-17 óra között történik.

 

4. SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

A szállítási díj magában foglalja a csomagolási költséget. A megrendelését a nap 24 órájában leadhatja. Cégünk hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálatok GLS, MPL útján juttatja el Önhöz a megrendelt termékeket, csomagküldés útján vagy a személyes átvétel lehetőségének biztosításával végezzük a kézbesítést.

A szállítási díjak bruttó Forintban értendők, 2024. Június 23-től érvényesek, kizárólag Magyarországon belüli szállítási szolgáltatáshoz. 

 

Díjak

 GLS

GLS

Személyes átvétel

Szállítási értékek

Házhoz-szállítással

Csomag, -pontra, -automatába

 

 

 

0Ft - 1.500Ft-ig

nincs szolgáltatás

nincs szolgáltatás

ingyenes

1.500Ft - 9.999Ft-ig

       1.399   

         1.399   

ingyenes

10.000Ft - 13.999Ft-ig

          999   

                999   

ingyenes

14.000  - Ft felett

 ingyenes

 ingyenes

ingyenes

Utánvét dija

          299   

            299   

ingyenes

 

 

 

- Szállítási adatok megadása:

A szállítási adatok megadása után „Tovább a szállítási módokhoz”gombra kattintva

 - Szállítási mód kiválasztása:

Válassza ki a megfelelő módot.

Pénztár Tovább a fizetési módokhoz” gombra való kattintás után:

 

5. FIZETÉSI MÓDOK

-  Válasszon fizetési módot:

 

- OTP csoport SIMPLEPAY bankkártyás fizetés: online fizetés a SimplePay oldalára irányítva

OTP SimplePay

 

A bankkártyás online fizetéskor Ön automatikusan a bank saját bankkártyás fizetési oldalára érkezik meg. Itt töltheti fel a bankkártyájának adatait.

A „Fizetés” gombra kattintva megtörténik a titkosítás, a hitelesítés, majd a sikeres tranzakció végén visszaérkezik a Gazdishop.hu webáruházunk oldalára.

A rendszer csak egy értesítést küld nekünk a vásárlásának, sikeres fizetésének tényéről.

 

- Banki előre utalással 4PET Kft  OTP 11731001-20695110 bankszámlaszámra

   Ön átutalja erre a bankszámlaszámra a rendelésének ellenértékét. A megjegyzés rovatban legyen kedves tüntesse fel a megrendelésének számát.

- Utánvéttel fizetve
- GLS Futárnak készpénzzel fizetve a csomag átvételekor

      - GLS csomagponton (készpénzzel, bankkártyával)

- GLS csomag automatánál bankkártyával

 

- Személyes csomag átvétel előtt előre utalással vagy online bankkártyával fizetve

- 4PET Díszállat Szakáruházban átvehető

 7622 Pécs, Bajcsy Zs.u.23. Nyitva: H-P 7-18, Szo 7-15 óráig

 Személyes átvételnél csak az áru átvételére van lehetőség.

 

- Adja meg a szükséges számlázási címet

A rendelés lezárása előtt kérem a képernyő jobb oldalán ellenőrizze az Ön által megadott adatok helyességét.

 Tovább az összegzéshez” gombra kattintás után megjelennek az Ön által begépelt adatok.

Rendelés összegzése:

-        elérhetőségek

-        szállítás

-        fizetési mód, számlázás

a piros színű módosítási linkekkel a bevitt adatok megváltoztathatóak.

 

- Megrendelem

Megrendelem” gomb lenyomásával véglegesíti, lezárja a rendelését.

Ezután rendszerünk egy tájékoztató e-mailt küld Önnek a megrendelés részleteiről, adatairól.



6. Utánkövetés - Újrarendelés

A megrendelés leadása után visszaigazoló e-mail-ben minden információt megtalál, amelyet a vásárlás során megadott. Rendelését nyomon követheti a „Saját fiók / Rendelések” menüpontban, ahol bármelyik korábban leadott rendelését az „Újrarendelés” gombra kattintva egy gombnyomással újrarendelheti. A szállítás előtt e-mailben értesítjük a rendelés részleteiről, folyamatairól.

 

7. Sérült csomag esetén

Amennyiben sérülést talál a Futár által átadni kívánt csomagon, vetesse fel a jegyzőkönyvet a sérülésről, vegyék fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot 0620 5206469, hogy pótolni tudjuk a sérült terméket.

Esetleg sérülést talál a csomagban lévő termékeken, minden esetben még aznap jelezze ügyfélszolgálatunk felé telefonon (+36205206469) vagy e-mailban (info@gazdishop.hu) elérhetőségeken. Kérem szépen, észrevételéhez panaszához csatolja a sérülés leírását és az akkor készült fényképét.

 

8. Törzsvásárlói rendszer

A 4PET Kft által működtetett Szakáruházak törzsvásárlói rendszere elkülönül a Gazdishop.hu webáruház törzsvásárlói rendszerétől. A Szakáruházainkban a vásárlás után megszerzett pontokat a webshopunk online felületén nem tudja beváltani és a webshopunkban történő vásárlás pontjai sem válthatók be a Szakáruházainkban.

A szerzett Törzsvásárlói pontok, mindig a kiadás rendszerében érvényesíthetők, válthatók be.

Törzsvásárlói pontszerzés, csak a regisztrált Vásárlóknak lehetséges.

 

9. CSOMAGÁTVÉTELI PROBLÉMA ESETÉN

FIGYELEM! Ha a vásárló saját hibájából nem veszi át a csomagot, az pedig a csomagküldő szolgálat által visszaküldésre kerül a Gazdishop.hu webáruházba, ha ezek után még igényt tart a rendelésére:

- 14.000Ft kosár érték felett 999Ft-os szállítási többlet díj kerül felszámításra, kiszámlázásra.

- 13.999Ft kosár érték alatt van, az adott szállítási díj kerül újra felszámításra, kiszámlázásra.

 

Eredményes vásárlást kívánunk,

Gazdishop.hu csapata J